Contact & klantenservice

Meestgestelde vragen

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van jouw bestelling, en variëren van € 1,95 tot € 6,95 per bestelling binnen Nederland. Komt jouw bestelling boven €75 uit? Dan verzenden wij het geheel gratis. Indien je jouw bestelling wilt komen ophalen rekenen wij uiteraard geen verzendkosten. 

Indien op voorraad kun je jouw bestelling binnen 3-5 werkdagen thuis verwachten. Natuurlijk zijn we hierin ook afhankelijk van de postservice. Producten die niet op voorraad zijn worden in de webshop getoond met hun verwachte levertijd. Wij doen ons best om deze producten zo snel mogelijk te leveren.

Dat kan zeker! Bestellingen zijn op te halen bij de ECHOS in Oirschot. Je ontvangt van ons bericht zodra jouw bestelling klaar ligt en opgehaald kan worden. In verband met COVID-19 is de ECHOS gesloten, maar nog wel beschikbaar voor het ophalen van pakketten. Check wel even hun website voor de aangepaste openingstijden.

Ja, dat is geen probleem. Wanneer de betaling is ontvangen zullen wij jouw bestelling direct in behandeling nemen en versturen. Je kunt het bedrag van je bestelling overmaken naar rekeningnummer NL36 ABNA 0249 1358 76 op naam van Veteranenshop. Bij betaling altijd je naam en het ordernummer vermelden voor een snelle afhandeling.

Heel vervelend! Alle producten worden voor verzending altijd door ons persoonlijk gecontroleerd. Toch kan het gebeuren dat een bestelling per ongeluk verkeerd wordt ingepakt of (onderweg) beschadigd. Mocht dit gebeuren, neem dan zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen de 10 dagen contact met ons op via support@veteranenshop.nl, onder vermelding van de volgende informatie:

 

  • Ordernummer van de bestelling
  • Naam product(en)
  • Beschrijving van het probleem
  • Foto’s van het probleem

 

Wij zorgen dan voor een gepaste oplossing zodat het probleem naar tevredenheid wordt opgelost.

Tegenwoordig is het erg normaal geworden dat producten gratis geretourneerd kunnen worden. Alle grote webwinkels doen het. Wat veel consumenten zich niet realiseren is dat dit veel negatieve gevolgen heeft.

 

Naast de verzendkosten die moeten worden betaald, brengt retourneren ook veel andere kosten met zich mee: bestellingen moeten worden gecontroleerd op volledigheid, producten nagekeken, gereinigd, herverpakt, etc. Daarnaast besluiten consumenten vaak meerdere kleuren en/of maten te bestellen, waardoor er altijd extra kosten ontstaan. De kosten kunnen zo hoog oplopen dat sommige webwinkels er zelfs voor kiezen om teruggestuurde producten te vernietigen. Anderen kiezen ervoor om de prijs door te berekenen in de producten. Al met al een systeem waar wij niet achter staan. Niet voor ons, niet voor de klant en niet voor het milieu.

Daarom kiezen wij voor een andere, transparante aanpak. We houden onze prijzen zo laag mogelijk. Retourneren kan altijd, maar wel naar alle redelijkheid. Kies zorgvuldig wat je wilt bestellen, lees onze maattabellen, neem contact op wanneer je over iets twijfelt. Mocht het product ongehoopt toch niet aan je verwachtingen voldoen, neem contact met ons op via support@veteranenshop.nl. Wij zullen je een retourformulier toesturen zodat je de bestelling kunt terugsturen. De verzendkosten komen voor jouw eigen rekening. Wij verdienen hier niets aan. We betalen het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan je terug.

verzenden en leveren

2x per week versturen wij alle bestellingen. Indien op voorraad ontvang je het binnen 3-5 werkdagen.

Retourneren

Wij geloven in een eerlijk en transparant beleid. Lees hier meer over in bovenstaande veelgestelde vraag.

Klantenservice

Stel je vraag via support@veteranenshop.nl of neem contact op via het contactformulier.

Contactformulier

Volg ons op facebook

Facebook
Facebook