Service, Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan bij je af te leveren. Toch kan het gebeuren dat een bestelling per ongeluk verkeerd wordt ingepakt of (onderweg) beschadigd. Mocht dit gebeuren, neem dan zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen de 10 dagen contact met ons op via support@veteranenshop.nl, onder vermelding van de volgende informatie:

– Ordernummer van de bestelling
– Naam product(en)
– Beschrijving van het probleem
– Foto’s van het probleem

Wij zorgen dan voor een gepaste oplossing zodat het probleem naar tevredenheid wordt opgelost.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Maak je klacht eerst bij ons bekend door te mailen naar support@veteranenshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice

Wij doen ons uiterste best voor al onze klanten. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kun je ons eenvoudig bereiken via:

Veteranenshop
Tel: 06 42 08 01 58
Mail: support@veteranenshop.nl
Website: www.veteranenshop.nl

Ons vestigingsadres (geen bezoekadres):
Oude Bestseweg 5
5688 DM Oirschot
KvK-nummer: 693 644 86
Btw-identificatienummer: NL857847302B018

Volg ons op facebook

Facebook
Facebook