VERZENDEN EN LEVEREN

Onderstaand vind je alle informatie over het verzenden en leveren van je bestelde product(-en). Zodra je bestelling bij ons binnenkomt, ontvang je per e-mail een orderbevestiging en wij gaan vervolgend direct aan de slag met het verwerken van je bestelling, of het nu een bezorging in Nederland, België, Duitsland of de rest van Europa betreft. Zodra we je order hebben verwerkt gaan we over tot het verzenden en leveren van je bestelling. 

LEVEREN EXTERNE BEZORGDIENSTEN

Jij wilt natuurlijk weten wanneer je gebruik kunt maken van je bestelde product. Dat vinden wij geheel terecht! Sommige producten versturen wij per normale post, in het geval dat een koeriersdienst de bestelling bij je zal afleveren, ontvang je per e-mail nog een track-en-trace code. Met deze code kun je de levering volgen zodat je ongeveer weet wanneer de bestelde producten bij je geleverd zullen gaan worden.

Onze producten worden aan de voordeur geleverd. Als je in een appartementencomplex woont, wordt de bestelling op de begane grond geleverd.

BEZORGING NEDERLAND

De bezorging van je bestelling in Nederland is vanaf € 50,- gratis (uitgezonderd zijn: Waddeneilanden, Zuid Beveland en Zeeuws Vlaanderen). Voor deze gebieden hanteren wij een toeslag die afhankelijk is van je aankoop.

BEZORGING IN BELGIË, DUITSLAND EN OVERIGE EUROPESE LANDEN

Afhankelijk van je woonplaats en het volume van je bestelling zal voor een bestelling in België, Duitsland en/of overige Europese landen een transporttoeslag gelden. In Duitsland leveren wij met uitzondering van de Noord- en Oostzee eilanden. Bij het plaatsen van een bestelling die niet per post verstuurd kan worden, neemt een van onze medewerkers contact met je op.

BEZORGING BUITEN EUROPA

Voor een bestelling buiten Europa, kun je contact opnemen via onze klantenservice, telefoon +31 (0)499 – 234 490 of via ons contactformulier.

BESTELLING AFHALEN

Vanzelfsprekend is het ook mogelijk je bestelling af te halen bij ons magazijn: De Rijn 12a, 5684 PJ Best. Let op! Neem even via telefoon contact met ons op, +31 (0)499 – 234 490. Zo weet je zeker dat er iemand aanwezig is om je op te vangen en te helpen en kom je niet voor niets.

KOSTEN LEVERING

Voeg de producten van je keuze toe aan de winkelmand en je ziet gelijk de berekende verzendkosten terug. Ook vind je deze kosten terug op de afrekenpagina.
Wij hanteren de volgende verzendkosten;
– Brievenbuspost – € 2,95
– Brievenbuspakket – € 3,95
– Pakket  – € 6,95
En bestel jij voor meer dan € 50,- aan producten? Dan is je verzending gratis!

SNELLE LEVERING

In de regel en mits een product op voorraad is, kun jij je producten binnen een tot drie werkdagen verwachten.

Helaas kan het soms kan het voorkomen dat het gewenste product niet meer op voorraad is. Wij vinden dat erg vervelend! Maar niet lang getreurd, buiten een goede voorraad onderhoudt Veteranenshop ook goede contacten met zijn leveranciers waardoor wij het door jou bestelde product heel snel kunnen naleveren.

Mocht het geleverde product beschadigd bij je geleverd worden, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via support@veteranenshop.nl. Geef daarbij de volgende zaken aan ons door:
– Je naam
– Je ordernummer
– Beschrijf de beschadiging
– Stuur een foto van de beschadiging mee

Wij gaan er alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen! 

Kijk voor meer informatie ook bij garantie en service, algemene voorwaarden en retouren en herroepen. Heb je nog vragen? Kijk dan eerst even bij onze veelgestelde vragen en neem anders gerust even contact met ons op!